Teamleader Blog Article

Heel wat Teamleader-nieuwtjes deze maand!

Marlous Stam Marlous Stam on 16 mei 2019 in Product Updates

Heel wat Teamleader-nieuwtjes deze maand!

Deze maand lanceren we een flink aantal updates in Teamleader. We sommen graag nog even op wat je mag verwachten!

#1: Bereken de winstmarge van je projecten

Eén van de grootste knelpunten bij projectmanagement is nog steeds: niet weten hoe winstgevend je werk precies is. De eerste aankondiging op Work Smarter was dan ook wellicht de grootste:

HQ_Blog_NewfeatureProjectProfits_inline 1Gebruik je de projectmodule van Teamleader? Dan weet je voortaan exact hoeveel elk project je kost, en hoeveel je eraan overhoudt. Dat inzicht in je winstmarge per project helpt je betere beslissingen nemen en bijsturen op toekomstige projecten.

De grootste voordelen die deze update je oplevert:

  • Krijg inzicht in je omzet en winstgevendheid.
  • Houd je budgetten en kosten van elk project onder controle.
  • Leer uit historische data, en zorg zo voor steeds meer winst per project.

Meer weten? Het volledige verhaal vind je hier terug.

#2: Maak en beheer werkbonnen met de mobiele app

HQ_Blog_NewfeatureMobileWorkOrders_inline 1Op Work Smarter vorig jaar lanceerden we onze nieuwe mobiele app, dit keer volgde een grote update: mobiele werkbonnen. Ideaal voor wie ‘s avonds liever géén papierwerk meer heeft.

Met de app houd je nu exact bij wat je voor elke klant gedaan hebt. Zodra je klaar bent met werken, registreer je eenvoudig je uren en materialen, en maak je in no time een factuur op.  De mobiele app kan je hier downloaden.

De grootste voordelen van deze update?

  • Registreer je afgelegde kilometers, werkuren en materialen.
  • Maak en onderteken in no time digitale werkbonnen.
  • Houd je team op de hoogte van het geleverde werk en de gebruikte materialen.

Je leest alles over deze update in deze blog!

HQ_Blog_NewfeatureInvoiceBulkActions_inline 2#3: Bespaar tijd met bulkacties in Teamleader

Naast nieuwe updates sleutelt ons team achter de schermen ook aan bestaande functionaliteiten. Een mooi voorbeeld daarvan is de nieuwe bulkacties voor facturen.

Concreet: je hoeft je facturen niet langer één voor één te behandelen. Selecteer alle facturen die je wil inboeken, versturen of als betaald wil markeren, en voer die actie vervolgens één keer uit. Een kleine, maar krachtige update die je heel wat tijd bespaart (afhankelijk van hoeveel facturen je maandelijks verwerkt).

Het volledige achtergrondverhaal van deze update lees je hier. (Of bereken zelf even hoeveel uren je hiermee zal besparen!)

Zien hoe het werkt? Schrijf je in voor onze webinar

Zelf zijn we erg blij met deze updates, en we hopen dat je er veel werkplezier aan beleeft. Wil je deze nieuwe updates graag eens in actie zien?

Schrijf je dan in voor onze webinar, en stel ons live al je vragen!

HQ_Webinar_NewFeaturesReleasesWS_Blog 960x400px