Teamleader Blog Article

Ontdek ons vernieuwde supportcentrum

Eline Grootaert Eline Grootaert on 07 mei 2021 in Product Updates

Ontdek ons vernieuwde supportcentrum

Klanten helpen om snel en efficiënt antwoorden te vinden op hun Teamleader-vragen; dat is waar het om draait in ons supportcentrum. Om deze ervaring voor onze klanten te optimaliseren, besloten we het supportcentrum in een nieuw jasje te steken. In deze blog leggen we uit wat er precies veranderd is en waarom. 

Less is more: een eenvoudiger overzicht en minder categorieën

Uit onderzoek blijkt dat steeds meer klanten de voorkeur geven aan selfservice. Ze houden ervan om zelf antwoorden te vinden zonder contact op te hoeven nemen met de klantenservice en tijd te verliezen. 

Ons product groeit en verandert voortdurend. Daarom hebben we een knowledge base team, een enthousiast team van schrijvers, vertalers en productexperts dat continu nieuwe artikels schrijft en onze content optimaliseert.

Maar wat als je een knowledge base vol kennis hebt waar klanten door de bomen het bos niet meer zien? Met 550 artikelen en meer bleven we maar categorieën toevoegen in ons oude ontwerp totdat het overzicht verloren dreigde te gaan.

Less is more, dus hebben we onze 11 categorieën herschikt in 4 duidelijke hoofdcategorieën. Dat maakt het voor jou gemakkelijker om sneller een oplossing te vinden:

Getting Started
In deze categorie vind je alle artikels die je nodig hebt om met Teamleader aan de slag te gaan en door de eerste stappen met onze tool gegidst te worden.

FAQ
Met de hulp van korte FAQ’s en onze langere, meer verklarende How To's, is het ons doel om klanten te helpen wanneer ze op een onduidelijkheid stuiten bij het gebruik van Teamleader. Deze artikels behandelen alles gaande van vragen over een bepaalde functionaliteit in de tool tot vragen over de licentie & facturatie.

Best Practices
Deze artikelen zijn op maat gemaakt voor je bedrijf en je behoeften. In elk artikel krijg je een samenvatting van de meest essentiële Teamleader-functionaliteiten voor je rol of bedrijf; voor agencies, voor managers, voor marketeers enzovoort.

Training Videos
Misschien wil je na al het lezen je ogen even laten rusten en een van onze video's bekijken, die je in deze categorie kan vinden.

Geen zorgen: we hebben geen artikelen verwijderd, maar gewoon alles beter georganiseerd. Je kan nog steeds alle vertrouwde info terugvinden als je vragen hebt.

Betere zoekmachine

Als je met onze nieuwe categorieën niet meteen het antwoord vindt dat je zoekt, probeer dan onze nieuwe en grotere zoekbalk uit: we hebben deze geoptimaliseerd om tot betere zoekresultaten te komen. 


Met 550 verschillende artikelen in ons supportcentrum is de kans groot dat het antwoord slechts één zoekterm verwijderd is!

Populaire artikelen & nieuwe functionaliteiten

Onder de 4 categorieën vind je populaire inhoud om te doorbladeren, zodat je een idee krijgt van wat andere klanten bezighoudt. 


Benieuwd welke features we recent hebben gelanceerd of welke er binnenkort aankomen? Neem dan een kijkje bij onze Productupdates

Developers die een integratie willen bouwen met Teamleader zullen ook gemakkelijk vinden wat ze zoeken onder de knop Voor Developers:

Wat als je geen antwoord kan vinden?

Het is weinig waarschijnlijk dat je niet hebt kunnen vinden wat je zocht. Indien dat toch zo is betekent dat niet dat we je in de steek laten! We hebben een supportteam dat je graag verder helpt. 

Klik op de Contacteer ons-knop in de rechterbenedenhoek van de homepagina. Vul het formulier in, en je zal persoonlijk gecontacteerd worden door een van onze experts.

Je kan je vraag altijd opvolgen door in te loggen in het supportcentrum door op Login te klikken bovenaan de pagina, en vervolgens op 'Mijn tickets' te klikken om de status van je tickets bij te houden.
 Verken ons vernieuwde supportcentrum hier of bekijk onze instructievideo: