Digitaal of automatisch factureren: hoe werkt dat?

Hoe leuk je je werk ook vindt, uiteindelijk wil je er toch voor betaald krijgen. Heb je een eigen bedrijf, dan moet je daar zelf voor zorgen. Liefst met zo min mogelijk kopzorgen natuurlijk. Daarom factureer jij het liefst zo efficiënt mogelijk. En dat betekent: digitaal factureren.

24/7 Chauffeursdiensten: “Teamleader is de leidraad van onze communicatie”

27/4 Chauffeursdiensten pakt recruitment net even anders aan dan andere bedrijven. Sven Isenbaert, directeur van de Belgische tak van het bedrijf, vertelt: “Wij zijn geen cv-schuivers. We weten wat de klant en kandidaat graag willen, zo vinden we voor iedere chauffeur het juiste stuur.”

Vochtstop: “Teamleader levert ons 80% tijdwinst op”

Wanneer we Sebastiaan Bugaj spreken, is de tweede coronagolf in volle gang. Hij heeft er gelukkig weinig last van. Trots vertelt hij over zijn bedrijf Vochtstop: “We doen aan duurzame vochtwering, echt specialistisch werk. Je krijgt een droge woning, minder stank, minder energieverbruik, een fijn leefklimaat en een kelder die je wél kunt gebruiken. Ik vind het leuk om mensen te helpen, daar doe ik het voor.”

De Slimme Jongens: “We maken de offerte in Teamleader waar de klant bij is”

De Slimme Jongens zijn een stel knappe koppen. Ze voorzien de woningen van hun klanten van de modernste technieken. Eigenaar (en naar eigen zeggen kapitein) Maickel Kinnaer vertelt: “Klanten komen bij ons omdat ze geen andere partij kunnen vinden die alle oplossingen kan integreren in één systeem.”

De 5 voordelen van het integreren van VoIP met CRM

Met een VoIP-integratie kan je je CRM verbinden met je zakelijke telefoonsysteem en gegevens uitwisselen tussen de twee platformen. Zo’n VoIP-CRM integratie biedt belangrijke informatie en analyses aan verkoop-, marketing- en support teams binnen je bedrijf. Maar welke voordelen heeft dit eigenlijk voor je bedrijf?

4 tips om efficiënt te factureren

Zoals een groot filosoof reeds zei: “mo’ money, mo’ problems”. Hoe meer facturen je verstuurt, hoe groter de kans dat er iets fout gaat. Wanneer het druk wordt, kan je maar beter efficiënt factureren om extra stress en zorgen te vermijden. Daarom: onze 4 tips voor een soepele en foutloze facturatie.

Bookd: “Volledig locatieonafhankelijk kunnen werken is de ultieme vrijheid”

In 2016 was Rick van der Burg het zat. Na jaren van gedoe liep zijn frustratie zo hoog op, dat hij uit de familiekwekerij stapte om de wereld van administratiekantoren te verbeteren. Nu, zo’n vier jaar later, zit Rick met zeven werknemers op kantoor in Delft. “Wij zorgen ervoor dat ondernemers hun cijfers begrijpen.”

Supertrips.nl: "Wij hebben kosten bespaard en de omzet verhoogd"

Rutger van de Maat is een millennial met een doel voor ogen. En probeer hem daar maar eens vanaf te brengen. In 2016 nam hij Supertrips.nl van een kennis over en sindsdien werken hij en het Supertrips-team keihard om de Booking.com te worden voor bijzondere overnachtingen in Europa. “Ik houd van mooie locaties en bijzondere accommodaties, die ervaring wil ik vindbaar maken voor iedereen.”

Teamleader: “Bij ons is thuiswerken de normaalste zaak van de wereld”

Alsof je als werkgever nog niet genoeg aan je hoofd hebt (looproutes bepalen, klanten behouden), moet je nu ook nog je team op afstand aansturen. Dit laatste is iets waar Siel, Sales Manager, al jaren ervaring mee heeft. En dat wierp tijdens de lockdown zijn vruchten af, want haar tienkoppige salesteam presteert thuis net zo goed als op kantoor. Dit zijn haar best practices.

SocialLane: “Doordat we alle informatie op 1 plek bewaren, kunnen we thuis onverstoord doorwerken”

Vanuit “het mooiste kantoor van Nederland in de Scheveningse haven” ziet Jochem van Loon, oprichter van onlinemarketingbureau SocialLane, de coronacrisis als een kans om een nieuw businessmodel te lanceren: “Dit is niet de eerste crisis die ik als ondernemer meemaak.”