In the picture: zeven nieuwe boekhoudintegraties om nóg eenvoudiger te werken

Om jouw werk nog efficiënter te laten verlopen, hebben wij een boekhoudkoppeling gemaakt met Snelstart, Moneybird, E-boekhouden, Reeleezee, InformerOnline, iMuisOnline en Minox.

Klanten werven: 12 bewezen marketingtechnieken

61% van de marketeers geeft aan dat het genereren van goede leads hun grootste uitdaging is. Dit betekent dat alle bedrijven veel moeite stoppen in het aantrekken van leads. Om het gemakkelijker te maken, is het zaak om grip te krijgen op een paar bewezen marketingtactieken - deze 12 technieken zijn essentieel als je wilt weten hoe je meer efficiënt klanten krijgt.

Over de betalingstermijn: met Teamleader word je sneller betaald

Klanten van Teamleader worden gemiddeld binnen 24 dagen betaald. Wil je als mkb’er ook sneller betaald krijgen? In deze blog lees je hoe je dat aan kunt pakken.

Customer journey voor beginners: de weg van je klanten begrijpen en in kaart brengen

De customer journey bestaat uit de verschillende stappen die je klanten nemen voor én na een aankoop. Een overzicht van alle interacties die klanten met je onderneming hebben, helpt je beter begrijpen hoe ze precies denken. Daardoor kan je nieuwe kansen identificeren om je klantrelaties en verkoopcijfers te verbeteren.

Waarom je CRM in sync moet zijn met je webshop

Er komt veel kijken bij het beheren van een succesvolle webshop. Hoe groter je webshop, hoe groter het risico dat je de klanten niet meer ‘persoonlijk’ (her)kent. En dat terwijl klanten steeds meer waarde hechten aan persoonlijke service. Hoe ga je hiermee om en hoe zorg je dat je jouw klanten door en door kent, ondanks dat het er steeds meer worden?

Talent vinden én binden met je merkidentiteit

Een van de grootste uitdagingen voor groeiende bedrijven is 1) het vinden van talent en 2) het binden van dit talent. Het probleem is zo groot, dat Nederland in 2030 een arbeidstekort heeft van meer dan een half miljoen mensen. Dit kan volgens organisatieadviseur Korn Ferry leiden tot het mislopen van wel 71,3 miljard USD. Geen kleinigheidje en daarom is het tijd om actie te komen.

GDPR: Teamleader als gegevensbeheerder en gegevensverwerker

Binnen de GDPR fungeert Teamleader zowel als gegevensbeheerder als -verwerker. Ontdek wat dit voor jou al gebruiker betekent, waarom onze nieuwe maatregelen positief zijn voor jou als gebruiker, en wat je eigen verantwoordelijkheden zijn.

Klanttevredenheid meten: welke methodes kan ik gebruiken?

Hoe tevreden zijn jouw klanten? Als je beseft dat 91% van ontevreden klanten hoogstwaarschijnlijk niet meer van jouw bedrijf zal kopen, is het handig om klanttevredenheid te meten. Zelfs als je klanten tevreden lijken, weet jij dan waarom klanten positief zijn? Gebruik de juiste methodes om klanttevredenheid te meten en ontdek het zelf.

GDPR-checklist: 10 stappen die je bedrijf moet nemen

25 mei 2018: het nieuwe wettelijke kader van de AVG of de Algemene verordening Gegevensbescherming (beter bekend in het Engels als de GDPR of General Data Protection Regulation) gaat binnen enkele maanden van kracht. Wat verandert er voor jou als mkb, en hoe zorg je ervoor dat je aan de nieuwe vereisten voldoet?

GDPR: wat betekent het voor jouw mkb-bedrijf?

Elk bedrijf verwerkt persoonsgegevens. Of je nu een mailinglijst samenstelt of klantenkaarten aanbiedt, de gegevens zijn onderworpen aan de GDPR (de General Data Protection Regulation). Maar wat houdt deze nieuwe wet precies in? Zal het een grote impact hebben op jouw bedrijf? Welke maatregelen moet je nemen? In dit artikel leggen we uit wat de GDPR inhoudt en welke invloed het heeft op het mkb.