10 Redenen waarom Jeroen de Wit dé CEO van het jaar is

Je hebt CEO’s en je hebt CEO’s. Wij zijn ontzettend trots dat onze CEO, Jeroen de Wit, is genomineerd voor de Computable Awards in de categorie "CEO van het Jaar". Waarom hij zou moeten winnen? Dat kan het Nederlandse team je maar al te goed vertellen, hieronder de 10 redenen!

Customer-centric verkopen voor het mkb

De manier waarop jij je producten aan je klanten verkoopt is cruciaal, omdat het de toon zet voor een potentiele lange-termijn relatie. Het gebruik van een customer-centric benadering helpt jouw bedrijf alles eruit te halen wat erin zit én brengt jou nieuwe klanten. In deze blog ontdek je hoe je dit doet.

Time management tools voor het mkb: ontdek de Eisenhower matrix

Er bestaan veel regels en tips die je kunnen helpen om time management onder de knie te krijgen. Voor het mkb is de Eisenhower matrix misschien wel de beste oplossing: hiermee behoud je het overzicht op je taken én je tijd.

Customer centricity voor het mkb: zo stelt IT-bedrijf Halito! de klant centraal

Hoe kiest het mkb een aanpak waarbij de klant centraal staat? Kevin Mulders, Customer Success Manager bij Halito!, vertelt ons over hun aanpak, waarom die het best werkt en gaf daarbij een aantal nuttige tips.

Een customer-centric organisatie zijn, wat betekent dat?

Het binnenhalen en behouden van klanten wordt steeds moeilijker, maar het mkb brengt hier verandering in. In plaats van zich te focussen op new business, kiezen steeds meer organisaties en bedrijven ervoor zich te richten op het bouwen van langetermijn relaties met bestaande klanten. Om dit voor elkaar te krijgen, zul je een customer-centric organisatie moeten worden.

Customer-centric selling: hoe het mkb beter verkoopt vanuit de klant

Het centraal stellen van je klant, dát is waar het om gaat in de customer experience.  De manier waarop je verkoopt aanpassen op de behoeften van je klant is hierbij belangrijk: customer-centric selling is het nieuwe verkopen! Jij wil toch ook bijdragen aan het succes van je klanten en hen toegevoegde waarde bieden? Tips hoe kleine verbeteringen de sales een boost kunnen geven en hoe je klanten echt tevreden kunt stellen lees je in deze blog.

Nieuw op de Marketplace: CompanyView!

Met de Google Chrome plugin van CompanyView zoek je binnen Teamleader razendsnel de juiste gegevens op van elk bedrijf met een KvK-nummer. Zo vul je direct de juiste gegevens aan in je CRM, waardoor je later opnieuw tijd wint bij het opmaken van een offerte of factuur.

Work Smarter 2017: Onze keynote speakers

8 juni is het zover: de eerste editie van Work Smarter in Nederland. We brengen daar 150 ondernemers samen om te praten over de evolutie in het mkb. Drie keynote speakers zullen ons - onder leiding van dagvoorzitter Frans Reichardt en met visuele ondersteuning van graphic recorder Jeroen Blijsie - uitdagen om na te denken over de betekenis van slimmer werken.

Hoe een simpele appel fans creëert

GASTBLOG - Tijdens een van mijn eerste lezingen, ongeveer vijf jaar geleden, vroeg ik iemand uit het publiek: ‘Wie inspireert jou?’ Haar gezicht begon te stralen en ze begon uitgebreid te vertellen. Haar antwoord verraste mij. 

Wat is succes en hoe bereik je het samen met je medewerkers?

Wat heeft de tevredenheid en het persoonlijk succes van je medewerkers te maken met je bedrijf? Nou, heel veel dus. Nieuwe werkmethodes moedigen zelfontplooiing aan en hebben ook een positieve invloed op de productiviteit.