Hoe je omzet stijgt dankzij een online offerte

Je offerte is het uithangbord van je bedrijf. Met dit offerte voorbeeld vergeet je alvast geen enkel detail. Vervolgens wil je uiteraard ook de garantie dat die goed en wel je klant bereikt. Met een papieren offerte heb je die helaas nooit. Je offerte kan verloren gaan bij de post of je klant beweert nooit iets te hebben ontvangen. Dan heb je als tweede optie nog e-mail. Maar ook hier heb je geen 100% zekerheid dat de offerte geopend en bekeken wordt. Een e-mailadres is snel fout of onduidelijk, je zorgvuldig opgesteld document raakt verloren in een overvolle inbox of komt in de spamfolder terecht.

Herbeluister je gesprekken & nieuwe segmenten standaard 'privé'

Herbeluister je gevoerde gesprekken Je gesprek is afgelopen en je bent vergeten iets te noteren? Geen nood, vanaf nu kan je gevoerde gesprekken gewoon opnieuw beluisteren. Zo kan je alle details van je telefoongesprekken altijd terug halen!

In 6 stappen naar de ideale online offerte

Dus je hebt waarschijnlijk een nieuwe klant? Goed gedaan! Tijd voor een online offerte. En een offerte, die is puur om je prijzen door te geven, toch?

Zó maak je de perfecte online factuur met Teamleader

Facturen opstellen is voor veel mensen een vervelende klus. Toch hoeft het je geen zeeën van tijd te kosten, vooral niet als je gebruik maakt van de Cloud. Wie het slim en efficiënt aanpakt, is er zo vanaf. Maar denk eraan: je factuur is meer dan zomaar een optelsom. Het is het visitekaartje van je onderneming. Teamleader loodst je door het maaiveld van cijfers en letters naar de perfecte factuur, door het opstellen van een online factuur.

Op naar ‘The 4-Hour Workweek’ met Teamleader

"Als je tien keer zo efficiënt werkt als normaal, kom je uit bij een werkweek die slechts vier uur telt." Dat is de rekensom die Tim Ferris maakt in ‘The 4-Hour Workweek’. Het boek inspireerde Philippe De Puydt. Dankzij Teamleader wint de zaakvoerder van communicatiebureau Linkman heel wat tijd bij de uitvoering van administratieve taken.

Lost CRM de verwachtingen in?

Volgens Wil Wurtz draait het bij CRM enkel en alleen om klantgericht ondernemen. De technologie is ondergeschikt. Tegelijkertijd stelt hij vast dat die technologie vaak onvoldoende is geïntegreerd met andere systemen die een bedrijf gebruikt. Wurtz ziet wel heil in de zogenaamde web native spelers: bedrijven die een geïntegreerde aanpak nastreven, met niet alleen ondersteuning voor CRM, maar ook voor marketingcommunicatie, verkoop en service.

Klantgericht ondernemen volgens Ruud Verduin

Markten en bedrijfsmodellen evolueren in sneltreinvaart. Toch blijft de uitdaging voor ieder bedrijf dezelfde: rendabele klantenrelaties zoeken, ontwikkelen en behouden. Ruud Verduin verklapt de geheimen van zo’n succesvolle klantenrelatie.

In gesprek met Steven Van Belleghem: digitale perfectie en menselijke emotie

Straks vormt de digitale klantenrelatie de norm. Maar niet iedereen is daar klaar voor. De meeste bedrijven erkennen dat ze een achterstand hebben in de digitale wereld. Tegelijk overschatten ze de kwaliteit van het huidige menselijke contact met klanten. 

Uitgaande e-mail tracken (Gmail)

Uitgaande e-mail tracken Het is altijd mogelijk geweest om uitgaande e-mail die verzonden wordt vanuit Teamleader bij te houden in de tracking per persoon of bedrijf, maar vaak werden e-mails die vanuit Gmail verstuurd werden, nergens in Teamleader opgeslagen.