Betere opvolging van deals met verbinden van telefoongesprekken, taken en meetings

Goed nieuws! Voortaan is het makkelijker om taken, telefoongesprekken en meetings aan deals te linken.

Klantdata management: Zo bouw je een effectief klantenbestand

Een klantenbestand helpt je om de klantretentie te verbeteren, omzet te verhogen en de kosten per lead te verlagen. Lees gauw verder over de ins & outs van klantdata management.

Met deze 5 tools maak jij je business future-proof

65 Procent van de Nederlandse ondernemers zeggen dat digitalisering in het verleden belangrijk is geweest voor de huidige situatie van hun onderneming. 29 Procent van de Nederlandse ondernemers zegt de komende twaalf maanden te willen focussen op het digitaliseren van haar diensten of processen. Slechts drie op de tien denkt dat dit daadwerkelijk gaat lukken*, daarom deze blog om je op weg te helpen: vijf tools waarmee jij je zaak future-proof maakt. *Deze cijfers komen uit het onderzoek The Next Step dat onafhankelijk onderzoeksbureau iVOX (in opdracht van Teamleader) in augustus 2017 uitvoerde onder meer dan tweehonderd Nederlandse ondernemers.

Een uurtje extra: Dit doet de innovatieve ondernemer er mee

Afgelopen weekend ging de wintertijd in. In de nacht van zaterdag op zondag draaiden we massaal de klok een uur terug. Veertig jaar geleden werd het idee ingevoerd om een zomer- en wintertijd in te stellen. Ideaal, want op deze manier genieten we optimaal van het daglicht en verbruiken we dus minder energie. De laatste tijd is er nogal wat te doen in het nieuws rondom het verzetten van de klok. Zo zijn de beoogde energievoordelen nooit behaald en ziet Europa het liefst een standaardtijd. Tot op heden is er nog geen beslissing over genomen en zorg ik er als ondernemer voor dat ik dit – voor mijn gevoel – extra uurtje optimaal benut door na te denken over de volgende stap binnen mijn bedrijf. Tijd is immers kostbaar en dat weten mijn collega-ondernemers ook.

Bepaal vanaf nu zelf de zichtbaarheid van Ticketcloud

Ticketcloud is een online platform dat alle support-gerelateerde vragen en hun geschiedenis bundelt. In plaats van te antwoorden via een afzonderlijk e-mailaccount, kan je rechtstreeks vanuit dit platform antwoorden.

Klanttevredenheid meten: welke methodes kan ik gebruiken?

Hoe tevreden zijn jouw klanten? Als je beseft dat 91% van ontevreden klanten hoogstwaarschijnlijk niet meer van jouw bedrijf zal kopen, is het handig om klanttevredenheid te meten. Zelfs als je klanten tevreden lijken, weet jij dan waarom klanten positief zijn? Gebruik de juiste methodes om klanttevredenheid te meten en ontdek het zelf.

7 Nieuwe integraties op de Marketplace

De zomermaanden waren geen komkommertijd bij Teamleader: er staan maar liefst 7 nieuwe integraties op de Marketplace! Dat heeft vast en zeker te maken met de lancering van onze Build-pagina - daarop is het mogelijk je eigen Teamleader-integraties te bouwen.

Teamleader Marketplace - Zo bouw je je eigen integratie

Je hebt het misschien al vernomen: op 11 mei 2017 is de Teamleader Marketplace gelanceerd. Een platform waarop alle integraties en productiviteitsapps verzameld zijn. Het doel van deze Marketplace? Het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken om hun Teamleader-account te koppelen aan relevante oplossingen van anderen.

Vernieuwde Outlook add-in

Vanaf vandaag kun je de vernieuwde Outlook add-in vinden in de Teamleader Marketplace! Waarom dit belangrijk is voor jou? Dat leggen we je met alle liefde uit.

Nederlandse ondernemer: strategie over toekomst bedrijf is onduidelijk

Ruim 1 op de 2 ondernemers onwetend over de volgende stap van hun bedrijf Amsterdam, 13 september 2017 – Nederlandse ondernemers hebben de strategische toekomstplannen van hun bedrijf niet in het vizier. Deze plannen zijn door de meerderheid nog niet vormgegeven (54%), zo blijkt uit onderzoek van Teamleader. Slechts 10 procent van het mkb heeft een perfect beeld van wat de volgende stap moet worden. Een kleine groep heeft hier wel een idee van, maar heeft dat beeld nog niet concreet ingevuld (37%).